? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, October 30, 2009

selamat hari lahir

30 oktober 2009...genap umur mak aku 46 tahun (muda lg taw)...
tapi aku lmbat wish...bkn aku lupe, sblom ni lg aq dh ingt, tp pg td bgon tdo jer aq trus online,kms2 brg yg ptot nk bwk g lbry...

tetiba abh aku msj... dik ari ni ari jadi mak, dah ucap blom...
ah sdh...mati aku...terus aq cll mak...

semekom..mak wat pe tu (ayat baik punyer wlaupon aku taw mk tgh krja..)
tgh kerja... jawab mak
selamat hari jadi mak...
(ketawa) terima kasih... ha ni sape yg ingatkan...ke ingat sendiri...

terangkat kening aku, tak kan mak taw abh yg ingatkan aku...adeiiii

eh tak la, adik ada tanda kat kelendar... (betol taw, tak tipu ni)
ha iya lah...happy je aku dgr suara mak...
abah dah ucap ke (tanya aku)
ha!!!...abah ko pon lambat ucap...ada la dalam 5 mnt td baru dia ucap. mintak maaf kat mak sebab terlambat ucap... (ha!!! kantoi...upernyer abah aku pon lambat ucap)

hehhe...aku call abah...rupanyer abah tersalah tarikh...abah ingat sok baru 30hb..hehehhe..abah perasan pon time dh smpai sek nk sain...hehhehe...mcm2

aku pulak yg msj along...ingatkan dia...ish tak patot betol anak2 mak ni...pape pon dpt elaun t aku nk bli hdiah tok mak...nk nk bg ape ek?????...erm....

aku syg sgt mak...doa aku semoga mak dipanjangkan umur dan dmurahkn rezeki...semoga mak sihat selalu...adik mtk maaf sebab lmbat wish...but adk ingat cme bgon pg mamai lg kn...2 yg trelupa tarikh jap 2...hehehhe

~selamat hari jadi kepada bonda yang sangat aku sayang~
Love you forever n ever mom....

2 comments:

wardatul iman said...

la...befday mak zana sama ngan befday adik maz la...30hb. 2 orang adik plak tu yang befday hari ni...hehe wish ur mum happy belated befday.smoga pnjg umo n murah rezeki.

sana san said...

la yker...ok2...wah skli dua ea,,,